Aktuality

MS v Trialu Kramolín

Po třech letech se vrátilo do Kramolína MS v trialu, pohled na "kamzíky na motorkách" byl úchvatný. Co dokážou s lehkostí překonat, ustát - odpovědí byl aplaus diváků. Ne vše se...více

Kontakt

E-mail: info@beos-photo.com
Mobil: +420 724 309 737

BEOS PHOTO

O nás
Používaná technika Pár slov úvodem
Doba analogová

CorinaCorina – plastový foťák na černobílý svitkový film, po založení svitkového filmu se jednoduše zaklaplo víčko. Bylo nutné sledovat čísla v okénku, aby se políčka nepřekrývaly. K dispozici bylo 12 snímků s jednoduchým výběrem: detail, polodetail či krajina.

FlexaretFlexaret VI automat byl skvělý přístroj. Pomocí expozimetru se nastavila clona a čas a tím jsem získal moje první zkušenosti s hloubkou ostrosti či délkou času, které i dnes využiji. S Flexaretkou se pomocí adaptéru dalo fotit na kinofilm.

Zenit Zenit TTL – těžký fotoaparát, ale skvěle kreslil, optika byla výborná. Výhoda integrovaného expozimetru přišla vhod především u diapozitivů.

Kodak Prvním kompaktem byl Kodak 835 AF – pokrok byl především v autofokusu a zpětném převinutí negativu. Poté jsem koupil první foťáček se zoomem 28 – 75 mm - širokoúhlou Minoltu Rivu 75 W, její výhody se projevily především v interiérech.



Doba digitální

stativVývoj se nezastavil, nástup digitálů byl předzvěstí nové etapy a nových možností. Panasonic FZ 20 má velice kvalitní optiku Leica s 12tinásobným zoomem. Vyfocený snímek se zkontroluje a případně hned smaže - pro pokusy a hledání nastavení je mnohem jednodušší.

stativPokles ceny na dosah přiblížil digitální zrcadlovky a tak dnes fotím s Nikonem D50 s objektivy 18-55 a 55 – 200. Používám i polarizační filtr B-W včetně dalších filtrů a stativy Slik a Giottos.stativ


2009 © Beos Photo | Veškerá práva vyhrazena, jakékoliv použití zde zveřejněných snímků podléhá písemnému souhlasu autora